Play otacza klienta usługami w PLAY360

2018.05.21
Autor: Maciej Biegajewski
Podziel się informacją:
Play otacza klienta usługami w PLAY360

Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360.

Czasy, w których telefon służył wyłącznie do dzwonienia, komunikacji za pomocą SMS i MMS, czy łączności z internetem już dawno minęły. PLAY doskonale o tym wie i dlatego od kilku lat proponuje swoim klientom szereg atrakcyjnych usług dodanych. Dostarczają one nie tylko treści rozrywkowe, takie, jak między innymi nielimitowany dostęp do muzyki z Tidal, czy do filmów, seriali oraz telewizji dzięki aplikacji PLAY NOW, ale też wartości użytkowe, jak Nawigacja w Play by NaviExpert czy ubezpieczenie smartfona zabezpieczające przed tak często spotykanymi wydarzeniami, jak stłuczenie wyświetlacza.

Play360 to nowe, kompleksowe podejście do takich usług. Zamiast ograniczać się do jednego, czy dwóch takich dodatków można łatwo uzyskać dostęp do wielu wartościowych usług w bardzo przystępnej cenie.

PLAY360 to 3 filary zawierające dodatkowe usługi.

Pierwszy z nich to OCHRONA. W jego ramach zawarty jest pakiet NAPRAWA WYŚWIETLACZA/TELEFONU, dzięki któremu klienci nie muszą martwić się o uszkodzenia swojego smartfona – PLAY pokryje koszt całości lub części naprawy nie tylko zbitego ekranu, ale i innych uszkodzeń, jakie mogą nastąpić na przykład przy upadku czy zalaniu urządzenia wodą. Naprawa zostanie wykonana bez względu na przyczynę uszkodzeń. W ramach usługi realizowane są również naprawy w ramach gwarancji producenta.  Wszystkie odbywa się  szybko, wygodnie i bez wychodzenia z domu. Kolejną usługą jest OCHRONA INTERNETU W TELEFONIE BY F-SECURE, co przekłada się na bezpieczne korzystanie ze smartfona. Poza ochroną przed wirusami to także bezpieczne zakupy, bankowość oraz kontrola rodzicielska.

Drugim filarem są APLIKACJE. Tutaj można znaleźć NAWIGACJĘ PLAY BY NaviExpert, która wyróżnia się na tle innych rozwiązań tego typu oferując zaawansowane informacje o aktualnych utrudnieniach w ruchu, dzięki czemu może zaproponować najszybszą trasę, a po dotarciu do punktu docelowego pomoże też w znalezieniu najbliższego miejsca parkingowego. Klienci zyskają też dostęp do usługi Nielimitowanych AUDIOBOOKów W PLAY – nowej usługi, która pozwala na słuchanie książek poprzez dedykowaną aplikację Lecton, w ciągu miesiąca można przesłuchać tyle tytułów, na ile tylko pozwoli nam czas i chęć. Kolejną aplikacją jest CZYTELNIA W PLAY BY LEGIMI, dzięki której klienci otrzymają nielimitowany dostęp do ebooków w ramach cyfrowej biblioteki Legimi. Czytać można nie tylko na smartfonie, tablecie,  ale i na komputerze oraz dedykowanych czytnikach ebooków. Dodatkowo z  audio i e-książek można korzystać bez dostępu do Internetu, dzięki trybowi offline.

Trzecim filarem Play360 jest WYJĄTKOWA OBSŁUGA. Operator może pochwalić się bardzo krótkim czasem oczekiwania na połączenie dla wszystkich swoich klientów. W ramach tego pakietu osoby z aktywnym Play360 otrzymają jednak PRIORYTETOWE POŁĄCZENIE Z KONSULTANTEM mające znaczenie na przykład w sytuacjach wzmożonego ruchu telefonicznego.

Zarządzanie usługami i dostęp do wszystkich z nich jest możliwy przez darmową aplikację PLAY24 dostępną zarówno przez Apple App Store dla systemu iOS, jak i Google Play na Androidzie. Logowanie do wszystkich usług i aplikacji w ramach Play360 jest bajecznie proste – korzystając z danych komórkowych następuje ono automatycznie, natomiast łącząc się przez Wi-Fi klient otrzyma SMSa z kodem autoryzacyjnym.

Każda z tych usług to cenny dodatek dopełniający korzystanie ze smartfona. Łączny koszt tych elementów jest szacowany na 77 zł miesięcznie. Dzięki połączeniu ich w formułę Play360 operator proponuje je w cenie od 20 zł dla osób decydujących się na wybranie pakietu już przy podpisaniu lub przedłużeniu umowy. Aktywowanie Play360 w pozostałych momentach to koszt 30 zł. Firma przewidziała też rabat dla osób uruchamiających pakiet w aplikacji PLAY24, dzięki czemu miesięczna opłata za komplet usług to 25 zł.

Obecna formuła Play360 to dopiero początek. Operator cały czas przygląda się ciekawym rozwiązaniom i planuje wdrażać najlepsze z nich w przyszłości.

źródło: informacja prasowa